
Czym jest marketing na Facebooku? Jak to zrobić z powodzeniem? Jakie są opcje dostępne dla firmy? Zanim stworzysz kampanię reklamową na Facebooku, musisz dużo wiedzieć, więc znalezienie najlepszych informacji jest kluczowe.
Ten artykuł zawiera porady ekspertów, których nie znajdziesz nigdzie indziej, więc czytaj dalej.Zanim zaczniesz używać Facebooka do marketingu, zastanów się, czy naprawdę masz czas, aby to zrobić. Potrzebujesz kogoś, kto będzie publikował co najmniej raz dziennie, a następnie musisz uwzględnić inne funkcje, takie jak karta Promocje lub ankiety. Jedynym sposobem na zarobienie na takiej kampanii jest stale aktualizowana treść, ale czy masz czas?Utwórz niestandardową kartę dla swojej strony na Facebooku. Możesz używać niestandardowych kart jako powitalnego ustawienia regionalnego dla wszystkich nowych użytkowników Facebooka. To świetne miejsce do promowania swoich aktualnych ofert, produktów i usług. Dodatkowo nada to trochę osobowości Twojej stronie na Facebooku, co zawsze jest plusem.Publikuj coś codziennie na swojej stronie na Facebooku. Prawdopodobnie najskuteczniejszym sposobem na zwiększenie marketingu na Facebooku jest bycie aktywnym uczestnikiem Facebooka. Oznacza to pisanie nowych postów, dzielenie się nowymi pomysłami i przekazywanie ciekawych rzeczy z sieci. Im bardziej jesteś aktywny, tym większa szansa, że ludzie zobaczą Twoją stronę.Jeśli chcesz, aby więcej osób polubiło Twoją stronę, zaoferuj im coś, czego nie mogą uzyskać, dopóki nie klikną przycisku Lubię to. Jednym z łatwych sposobów, aby to zrobić, jest uruchomienie konkursu, do którego mogą wziąć udział tylko ci, którzy lubią Twoją stronę. Możesz również zaoferować darmowego ebooka w zamian za polubienie.Facebook to przede wszystkim sposób udostępniania treści. Facebook to nie tylko nieformalne pogawędki, to także główny format treści. Potraktuj to jako medium marketingowe. Użyj Facebooka, aby promować swoje blogi z innych kanałów.
Facebook może przynieść Ci duży ruch.Jeśli zamierzasz udostępniać zdjęcia swoim fanom, upewnij się, że dokładnie wiesz, kto lub co jest przedstawiane.
Zamieszczenie zdjęcia jednej osoby i stwierdzenie, że to ktoś inny, jest bardzo okropnym faux pax. Może dać ludziom wrażenie, że w twoich oczach nie są indywidualnościami.Uważaj na wszelkie obrazy, które publikujesz jako reklamy, ponieważ tylko 20% obrazu może być rzeczywistym tekstem. Jeśli prześlesz obraz, który ma więcej niż 20% tekstu, zostanie on odrzucony, a Ty zmarnujesz swój czas. Bądź kreatywny i stwórz obraz, który przyciągnie uwagę odbiorców.Skorzystaj z dowolnych funkcji Facebook umożliwia tworzenie niestandardowych podstron za pomocą zakładek. Oprócz głównej ściany, na której pojawiają się posty i komentarze, stwórz dedykowane strony na dowolne tematy związane z Twoją firmą. Być może masz stronę z informacjami kontaktowymi, a drugą z listą produktów i usług.Znajdź najlepszy czas na Twoje posty na Facebooku. Będziesz zwracać większą uwagę na swoje aktualizacje, jeśli opublikujesz je, gdy Twoi subskrybenci będą sprawdzać Facebooka. Możesz na przykład udostępniać aktualizacje około południa, jeśli Twoi subskrybenci mogą sprawdzać Facebooka podczas przerwy na lunch lub udostępniać aktualizacje wieczorem.Regularnie publikuj treści. Czasami zakłada się, że firmy, które w ogóle nie aktualizują Facebooka, kurczą się lub nie działają. Firmy, które rzadko zamieszczają posty, są postrzegane jako małoduszne lub zbyt swobodne. Postaraj się publikować kilka razy w tygodniu, aby zachować świeżość w pamięci ludzi, nie będąc tam każdego dnia.Teraz zamiast czuć się bezradnym, możesz poczuć, że masz wszystkie potrzebne odpowiedzi. Możesz skorzystać z tej rady i przekształcić ją w plan, który odniesie sukces. Zyskasz dzięki otwarciu swojego biznesu na świat ludzi korzystających z Facebooka.