Jeśli poważnie myślisz o sukcesie online, musisz poważnie podejść do swojej strategii marketingowej online.

Kampania e-mail marketingowa może być najlepszym sposobem na rozpoczęcie przyciągania rynku docelowego, więc musisz wiedzieć, co należy zrobić. W tym artykule znajdziesz skuteczne wskazówki, dzięki którym Twój plan e-mail marketingowy będzie taki, jaki powinien być.Jeśli wysyłasz e-maile do potencjalnych klientów, rozważ nakręcenie klipu wideo. Możesz spróbować wstawić wiersz w swojej wiadomości, który mówi im, aby zamówili teraz. Zakończenie wiadomości może informować te osoby, że mogą zostać klientem natychmiast po kliknięciu w podany link.Aby zachęcić ludzi do wyrażenia zgody i wyrazić zgodę na wysyłanie do nich wiadomości e-mail marketingowych, zaoferuj zachętę. Zaoferuj zniżkę lub kupon na jeden ze swoich produktów lub usług. Dołącz białą księgę lub biuletyn na temat swojej niszy lub rynku. Daj potencjalnemu klientowi coś w zamian za dostęp do jego skrzynki odbiorczej.Kiedy konfigurujesz kampanię e-mail marketingową, ważne jest, aby wiedzieć, kim są Twoi docelowi odbiorcy. Właściwe badania dotyczące Twojej niszy rynkowej pomogą Ci określić grupę docelową, a następnie zbudować skuteczną kampanię e-mail marketingową. Dotarcie do właściwych klientów jest kluczem do Twojego sukcesu.Przetestuj wysyłanie e-mail marketingu w różne dni tygodnia i o różnych porach dnia. Przekonasz się, że różne godziny i daty zwiększą lub zmniejszą współczynniki otwarć Twoich e-maili. Zanotuj najlepsze mieszanki czasu/dnia tygodnia i zaplanuj najważniejsze kampanie e-mail marketingowe, które zostaną opublikowane w tych oknach.Aby upewnić się, że Twój e-mail marketing naprawdę pomaga, a nie przeszkadza Twojej firmie, zwróć szczególną uwagę na spam, który kiedyś usunąłeś z własnego konta e-mail. Maksymalne wykorzystanie kampanii e-mail marketingowych

Zobacz, w jakim języku sam odpowiadasz najbardziej negatywnie i naprzemiennie, jakie tematy zwiększają prawdopodobieństwo otwarcia e-maila marketingowego.Spersonalizuj swoje e-maile marketingowe.

Może to oznaczać coś więcej niż tylko umieszczenie imienia i nazwiska odbiorcy w treści wiadomości. Wykorzystaj wszystkie posiadane informacje na temat każdego subskrybenta. Podziel swoją listę subskrybentów na grupy, które mają te same zainteresowania i dostosuj swoje wiadomości do tych grup tak bardzo, jak to tylko możliwe.Chociaż istnieje wiele strategii znajdowania docelowych klientów, najlepszą opcją jest umożliwienie im rejestracji za pośrednictwem Twojej witryny, rozwijając kampanię wraz ze wzrostem Twojej firmy i sprzedaży. Możesz nawet kupić listy e-mailowe, ale zawsze pamiętaj, że klienci w Twojej witrynie muszą być klientami docelowymi.Zamiast kupować lub wynajmować listę mailingową, zbuduj własną od podstaw. Możesz to zrobić, umieszczając formularze zgody na swojej stronie internetowej, zbierając wizytówki na konwencjach lub innych wydarzeniach branżowych i zachęcając subskrybentów do dzielenia się swoimi e-mailami z innymi, co może zdobyć jeszcze więcej subskrybentów.W miarę możliwości podkreślaj zalety swojego produktu lub usługi. Subskrybenci będą chcieli wiedzieć, co w tym jest dla nich, więc powiedz im – w temacie, w linkach iw treści. Twoi subskrybenci będą znacznie bardziej zainteresowani Twoją wiadomością, jeśli poczują, że może im to w jakiś sposób pomóc.Przed wysłaniem jakichkolwiek promocyjnych wiadomości e-mail do klientów lub potencjalnych klientów, uzyskaj ich zgodę na kontakt. Poczta e-mail to potężne narzędzie, a konsumenci nienawidzą, gdy jest niewłaściwie używany. Każdy kontakt e-mail, który nie jest inicjowany przez konsumenta, jest dla niego jak spam. Twoi klienci muszą wyrazić zgodę na otrzymywanie od Ciebie dodatkowych wiadomości e-mail, nawet jeśli dokonywali zakupów w przeszłości.Zastosuj wskazówki zawarte w tym artykule, aby stworzyć silny, skuteczny plan marketingu e-mailowego. Nie zaniedbuj innych metod marketingu Twojej firmy, ale wiedz, że Twoja kampania e-mailowa może być dobrym sposobem na dotarcie do miejsca, w którym chcesz być w Internecie i w Twojej firmie.