Marketing mobilny to potężna taktyka marketingowa.

Czy korzystasz z biznesowej siły marketingu za pośrednictwem urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe? Poniższy artykuł zawiera porady dotyczące tej najnowszej formy marketingu dla Twojej firmy.Link do ciekawych stron internetowych. Jedną z fajnych rzeczy, które możesz zrobić, aby poprawić relacje z klientami, jest połączenie ich z witrynami, które Twoim zdaniem będą sprawiać przyjemność. Mogą to być posty na blogu, portale społecznościowe, loterie lub cokolwiek innego, co wybierzesz. Tylko upewnij się, że nie przesadzisz, spamując je.Zważ swoją konkurencję. Poproś członka rodziny lub przyjaciela, aby zarejestrował się w mobilnej subskrypcji konkurencji. Dzięki temu uzyskasz wgląd w to, jak działa ich program, i dowiesz się, co możesz zrobić, aby je przewyższyć. Zrobienie tego przed faktycznym rozpoczęciem kampanii da ci silną przewagę.Jeśli zwracasz się do stosunkowo obeznanych w technologii odbiorców, dodaj kody QR do swoich materiałów drukowanych. Jest to łatwy sposób na dostęp do Twojej witryny internetowej i/lub kuponów przez osoby posiadające smartfony. Twoje broszury, wizytówki i katalogi powinny mieć wydrukowane kody QR. Kiedy klient jest naprawdę zainteresowany Twoją usługą lub produktem, może uzyskać więcej informacji od razu, gdy zostanie umieszczony kod QR.Unikaj wszystkiego, co wydaje się zbyt proste w marketingu mobilnym. Marketing mobilny: nowy trend w rozwoju Twojej firmy

Jeśli wydaje się, że wdrożenie może być naprawdę łatwe, możesz być pewien, że coś jest z nim nie tak.

Oczywiście mówimy tutaj o rzeczach specyficznych dla telefonów komórkowych, takich jak aplikacje i sformatowane witryny. Wiele reklam i technik e-mail jest uniwersalnych, więc nie przejmuj się tym.Z czystej etykiety powstrzymaj się od wysyłania wiadomości do klientów w niedziele lub późno w nocy. I chociaż strefy czasowe są różne, upewnij się, że nigdy nie wysyłasz wiadomości, gdy jest noc w twoim lesie. Poczekaj do południa, aby być bezpiecznym i zawsze unikaj niedziel i sobót, jeśli możesz.Podczas marketingu mobilnego pamiętaj, że nie każde urządzenie mobilne jest takie samo, a zatem treści, które tworzysz, muszą być dostosowane do ogólnej dziedziny, a nie do niczego jawnie konkretnego. Na przykład: Niektórzy ludzie mają wolniejsze połączenia niż inni, podczas gdy inni mają mniejsze rozmiary ekranu. Ogółuj, a nie konkretnie.Uczyń rezygnację z subskrypcji wiadomości tekstowych lub e-maili łatwym i bezbolesnym procesem. Pamiętaj, że to, że klient wypisuje się z Twoich wiadomości, nie oznacza, że ​​nie chce już być Twoim klientem. Jeśli sprawisz, że wypisanie się z subskrypcji będzie trudne lub niemożliwe, Twoi klienci stracą szacunek dla Twojej firmy lub marki.Kiedy prowadzisz marketing w sieci komórkowej, musisz zachować bardzo krótkie i rzeczowe wiadomości. Ludzie korzystają ze swoich telefonów, ponieważ nie mają czasu na siedzenie przed komputerem i relaks. Tak wielu ludzi się spieszy i jest w ciągłym ruchu, a Ty chcesz pokazać swoim klientom, że to rozumiesz i nie będziesz dla nich ciężarem.Gdy konfigurujesz reklamy marketingowe dla telefonów komórkowych, muszą one być kompatybilne z wieloma platformami. Każdy ma inny telefon i nie chcesz odcinać niektórym osobom oglądania Twojej reklamy tylko dlatego, że mają telefon. Twoi klienci nie zmienią telefonu, chociaż mogą przełączyć się z Twojego produktu na taki, który cały czas widzą na swoim telefonie.Marketing mobilny to najnowsze osiągnięcie w reklamie. To najlepszy sposób na zdobycie przewagi nad konkurencją. Korzystając z porad zawartych w powyższym artykule, możesz wykorzystać tę doskonałą formę marketingu w swojej firmie.