Gotowy do rozpoczęcia własnego planu marketingu mobilnego? Czy wiesz od czego zacząć lub jak zacząć? Czy wiesz, co najlepiej sprawdzi się w Twojej firmie? Jeśli nie masz pojęcia, jak odpowiedzieć na te kilka ostatnich pytań, poniższe wskazówki są dla Ciebie.Podczas opracowywania mobilnej kampanii marketingowej ważne jest, aby upewnić się, że kampania działa na wszystkich dostępnych platformach.
Jeśli Twoja reklama nie będzie działać, możesz stracić możliwość dotarcia do ważnego segmentu rynku! Przetestuj swoją mobilną kampanię reklamową na wszystkich popularnych urządzeniach.Zintegruj swoje działania w zakresie marketingu mobilnego z innymi planami marketingowymi. Łącząc marketing mobilny z marketingiem internetowym lub drukowanym, przedstawiasz spójny przekaz swoim klientom lub bazie klientów. Jednocześnie umożliwienie klientom wykonywania tych samych czynności za pośrednictwem wielu kanałów, takich jak aplikacje mobilne lub strony internetowe, dodatkowo zwiększa wartość interakcji z klientami.Skróć swoje adresy URL, zarówno w formie tekstowej, jak i dla kodów QR. Im trudniejszy i dłuższy jest adres URL, tym bardziej złożona będzie Twoja wiadomość lub kod QR. Ułatw im dostęp do nich, korzystając ze strony skracania adresów URL, a klienci będą bardziej zadowoleni z wyników końcowych.Utrzymaj swój program. Nie ma nic bardziej rozczarowującego dla klienta niż zapisanie się do mobilnej kampanii marketingowej i nigdy nie usłyszenie od firmy. Poświęć trochę czasu na wysłanie klientom wiadomości przynajmniej raz w tygodniu, nawet jeśli jest to po prostu coś prostego, na przykład powiedzenie im, że cieszysz się, że masz ich na pokładzie.Słuchaj swoich klientów w mobilnej kampanii marketingowej, aby zawsze lepiej im służyć. Jeśli założysz, że wiesz, czego chcą Twoi klienci, zrobisz z siebie poważną sprawę. Zamiast zakładać, wysłuchaj ich potrzeb, a następnie pracuj ze świadomego punktu widzenia.Nie spiesz się, aby uczynić marketing mobilny zabawą dla innych osób, jeśli naprawdę chcesz, aby był skuteczny. Gdy ktoś czeka na przybycie swojego autobusu lub czeka, aż korek ustąpi, może oglądać zabawną reklamę stworzoną i wydaną przez Twoją firmę.Spraw, aby anulowanie subskrypcji reklamy mobilnej było proste i łatwe, aby poprawić swój wizerunek wśród klientów. Ułatwienie rezygnacji z subskrypcji może być trudne, ale odbiorcy będą postrzegać Cię jako rozsądnego i godnego kupca, któremu mogą zaufać. Szanse są bardzo duże, że każdy, kto zrezygnuje z subskrypcji, i tak nigdy nie kupi, więc oszczędzasz sobie też bezsensownej promocji!Oto wskazówka dla każdego, kto jest nowicjuszem w marketingu mobilnym.
Dotrzyj do swoich klientów i promuj w sposób odpowiadający ich zachowaniu.
Wiele osób korzysta z serwisów społecznościowych lub wyszukuje produkty lokalne za pomocą aplikacji mobilnych lub przeglądarek mobilnych. Reklamuj się w tych obszarach lepiej swoim odbiorcom.Posiadanie kodu QR jest ważnym czynnikiem w marketingu mobilnym. Kody QR to nowe kody pudełkowe, które można zeskanować za pomocą urządzenia mobilnego lub smartfona. Są niezwykle skuteczne w łączeniu Twoich klientów z Twoją marką. Spróbuj połączyć kod QR z jakimś kuponem lub zniżką, aby uzyskać maksymalne wyniki.Najlepsza wiadomość tekstowa, którą wyślesz, będzie niekomercyjna. Będą krótkie i będą zawierać linki do Twoich klientów, które będą cenne. Nie chcesz sprawiać wrażenia, że dajesz im nic poza ciągiem sprzedaży. Utrzymuj swoje SMS-y do granic możliwości, aby nie bombardować swoich klientów.Czy wiesz już teraz, jak rozpocząć swój plan marketingu mobilnego? Czy możesz teraz znaleźć od czego zacząć? Czy wiesz, co sprawdzi się w Twojej firmie? Jeśli możesz teraz udzielić odpowiedzi na te pytania, to znaczy, że przeczytałeś i zrozumiałeś poprzednie wskazówki i jesteś gotowy, aby marketing mobilny działał dla Ciebie.