Blogowanie online to często źle rozumiane narzędzie do budowania zaufania klientów i nawiązywania z nimi relacji.
Zrelaksuj się i unikaj zamieszania związanego z tworzeniem sensownych blogów, poznając wskazówki i triki tych, którzy robią to na co dzień. Czytaj dalej, aby uzyskać potrzebne informacje, dzięki którym Twoje własne wysiłki związane z blogowaniem się opłaci.Upewnij się, że akceptujesz i przesyłasz wartościowe komentarze. Chcesz mieć jak najwięcej sposobów, aby powstał link zwrotny. Kiedy komentujesz, dodaj swój adres URL, aby utworzyć link do swojego bloga. Ułatwi to innym znalezienie Ciebie.Spróbuj sam znaleźć swój rozmiar. Ustal rozmiar posta, który będzie pasował do Twoich umiejętności i nawyków. Nie kopiuj innych blogerów, spróbuj znaleźć to, co Ci odpowiada, eksperymentując. Około 600-700 słów na wpis, a niektórzy zapisują 2000-3000 słów na wpis.
Spróbuj przetestować, co działa dla Twojego stylu pisania i potrzeb.Twórz kontrowersyjne posty.
Wszyscy wiemy, że to sprawia, że czytelnicy wracają po więcej. Pomyśl o tym, jeśli napiszesz post, z którym wszyscy się zgadzają, stanie się nudny i wiele osób nie będzie chciało go czytać. Kiedy piszesz kontrowersyjne rzeczy, czytelnicy będą wracać po więcej.Zminimalizuj „szum” w tle. Chcesz, aby czytelnicy skupili się na twoich słowach i kwestii, którą starasz się przekazać. Jeśli twoje tło nie jest dość proste, przyciągniesz uwagę czytelników ze swoich wpisów. Utrzymuj tło w jasnym lub białym kolorze, bez obrazów i innych elementów rozpraszających uwagę.Widzisz więc, że blogowanie to rzeczywiście umiejętność, której może się nauczyć każdy, kto ma szczere pragnienie nawiązania trwałych relacji z tymi, którzy odwiedzają ich witrynę. To, że Twoi klienci nie są tymi, których spotykasz twarzą w twarz, nie oznacza, że element osobisty powinien być pomijany. Zastosuj techniki poznane tutaj, aby być lepszym blogerem i cenionym dostawcą dla swoich klientów.