Jeśli lubimy otaczać się pięknymi zapachami, ale nie dysponujemy odpowiednią ilością pieniędzy lub nie chcemy wydawać dużych kwot na małą buteleczkę perfum, możemy zakupić zamienniki znanych zapachów przelewane do buteleczek o różnych pojemnościach.

Takie perfumy możemy zakupić w bardzo niskiej cenie, często butelka o pojemności 50 czy 100 mililitrów kosztuje kilkanaście czy kilkadziesiąt złotych, więc jest to tylko ułamek kwoty, jaką trzeba zapłacić za perfumy markowe.

Nalewane perfumy wysokiej jakości inspirowane znanymi zapachami

Wybierz lane perfumy w niskiej cenie jako odpowiednik markowych

Wiele kobiet wybiera zapach słodkie, kwiatowe i owocowe z nutą przypraw, które są charakterystycznym rozwiązaniem w perfumach znanych marek. Wanilia, piżmo, drzewo sandałowe i cedrowe, cywet oraz ambra służą do utrwalania i podkreślania zapachu kwiatów, jednak są to drogie składniki i wpływają na wysoką cenę buteleczki perfum oryginalnych. Ogólnie rzecz biorąc pozyskiwanie, ekstrahowanie oraz mieszanie składników zarówno naturalnych, jak i syntetycznych jest procesem długotrwałym i skomplikowanym, co w pewnym stopniu tłumaczy cenę markowych perfum. Jednak te same składniki w podobnych proporcjach znajdziemy w niedrogich lanych perfumach imitujących drogie produkty zapachowe.

Im więcej perfumy zawierają składników, tym ich cena będzie wyższa. Musimy również wziąć pod uwagę koszty kampanii reklamowych i sławnych osób zatrudnianych do promowania zapachu. To wszystko przekłada się na kwotę, jaką klient musi zapłacić za perfumy z wyższej półki od znanych marek. Jeśli szukasz tańszych zapachów, możesz wypróbować perfumy lane, które są bardzo podobnymi odpowiednikami drogich perfum znanych na całym świecie. Składają się one z takich samych nut zapachowych, jak oryginalne perfumy, ale ich cena jest nieporównywalnie niższa.

Kupując lane perfumy warto sprawdzić, czy ich skład odpowiada nutom zapachowym oryginalnych produktów. Możemy w ten sposób łatwo podjąć decyzję, czy podróbka będzie pachniała podobnie do perfum drogich i markowych.