Wiele firm stawia na różnego rodzaju upominki promocyjne które wręczane są klientom, możemy dodać je do zakupów, rozdawać podczas targów, różnego rodzaju eventów, spotkań firmowych.
Dzięki temu będziemy budowali świadomość naszej marki, gadżety reklamowe bardzo skutecznie przypominają klientom o zakupach w naszej firmie. Dostępnych jest bardzo wiele różnych gadżetów marketingowych które możemy zastosować w naszej kampanii promocyjnej.
Smycze z logo to bardzo popularne gadżety reklamowe
Bardzo popularnym gadżetem reklamowym są smycze, możemy rozdawać je klientom którzy mogą wykorzystać je do kluczy, na smyczy możemy umieścić także identyfikator w czasie targów. Z pewnością wiele różnych smyczy reklamowych występuje na eventach, wszędzie tam gdzie wymagane są bilety, wówczas bilet czy identyfikator możemy nosić na smyczy, możemy także wykorzystać je na wiele innych sposobów. Oczywiście warto wybrać różne gadżety reklamowe, sprawdzić które z nich będą najlepiej trafiały do naszych klientów.
W przypadku smyczy reklamowej możemy nanieść na nią nasze logo, dane kontaktowe. Różnego rodzaju informacje które wykorzystujemy podczas kampanii reklamowych. Z pewnością smycze są bardzo dobrym pomysłem ze względu na niską cenę, możemy zamówić ich dużą ilość, rozdawać klientom, w ten sposób dotrzemy do dużej grupy osób. W przypadku smyczy mamy bardzo wiele możliwości jeżeli chodzi o wybór kolorystyki, czcionki, długości czy też rodzajów zaczepów jakie będą posiadały. Dzięki temu jest to gadżet który chętnie wykorzystują firmy, korzystają z nich podczas różnych kampanii promocyjnych.
Różnego typu nie smycze z logo mogą pozytywnie odbić się na sprzedaży, klienci którzy będą obcowali z naszym logo, znajdą na smyczy numer telefonu komórkowego mogą łatwo skontaktować się w celu dokonania zamówienia. W ten sposób możemy dość niskim kosztem docierać do dużej ilości odbiorców, zwiększać bardzo skutecznie sprzedaż. W promocji możemy wykorzystać także wiele innych gadżetów, dzięki czemu nasza kampania będzie zróżnicowana, lepiej w trafi do odbiorców.