Obecnie wiele firm korzysta z różnorodnych gadżetów reklamowych w ramach marketingu.
Mogą to być przykładowo długopisy, kubki, breloczki, koszulki czy torby na zakupy, ale praktycznym i funkcjonalnym prezentem będzie z pewnością zegar reklamowy. Klienci obdarowani takim zegarem z pewnością powieszą go na ścianie i będą z niego korzystali, pamiętając o twojej firmie.
Zegar reklamowy może być praktyczną formą promocji twojej firmy
Jeśli chodzi o wybór spersonalizowanego zegara, możesz wybrać zegar stołowy, budzik, zegarek na rękę lub zegar ścienny w dowolnym kształcie, rozmiarze i kolorze. Tego typu produkty reklamowe możemy łatwo i szybko zamówić online, dodatkowo taka forma marketingu dla firm nie nadweręża budżetu. Proces personalizacji zegarów ściennych odbywa się z najwyższą starannością. Ze swojej strony upewnij się, że przesyłane pliki mają wysoką rozdzielczość, aby logo czy nadruk były odpowiedniej jakości oraz dobrze widoczne.
Kolejną korzyścią jest to, że zegary ścienne można w pełni dostosować, niezależnie od tego, czy chodzi o markę, kolor tarczy lub obramowania, kształt, rozmiar, czy jest to zegar analogowy lub cyfrowy. W związku z tym masz możliwość dostarczenia zegarów reklamowych jako wysokiej klasy upominku promocyjnego w ramach swojej kampanii marketingowej. Upewnij się, że twoje logo lub przekaz reklamowy zostanie zauważony przez dużą liczbę osób i będzie regularnie oglądany, umieszczając je w widocznym miejscu, przykładowo na promocyjnych zegarach ściennych. Twoje logo może być widziane przez wiele osób przez całą dobę.
Żaden inny produkt nie ma tak dużego potencjału, aby zapewnić twojej marce całodobową ekspozycję, jak zegar reklamowy. Z pewnością jest to odpowiednie rozwiązanie, jeśli nie przepadamy za gadżetami promocyjnymi w postaci kubków, długopisów czy breloczków i nie chcemy takich drobnych produktów wręczać klientom. Zegar ścienny można natomiast ofiarować zarówno klientom, jak i partnerom biznesowym, a taki stylowy i praktyczny upominek na pewno spotka się z uznaniem.